Προκειμένου να αναπτύξει μερικά ακόμη παιχνίδια, η All In! Games μόλις αποφάσισε να υιοθετήσει μια νέα μέθοδο λειτουργίας, σταματώντας τη δημοσίευση παιχνιδιών. Στο εμπορικό μέτωπο, η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στην ομάδα παραγωγής της. Η μάρκα έχει ήδη προσεγγίσει διάφορους εκδότες σε όλο τον κόσμο με σκοπό να φέρει σε πέρας τις δραστηριότητές της.
Μοναδικές και πρωτότυπες δημιουργίες στο ρεύμα ανόδου
Στο πλαίσιο της βιομηχανίας iGaming στην Πολωνία, η All In! Games είναι ένας γνωστός εκδότης βιντεοπαιχνιδιών με πλούσιο και ποικίλο χαρτοφυλάκιο. Εισηγμένη στο πολωνικό χρηματιστήριο GPW, η εταιρεία διαθέτει μια συλλογή από δημοφιλή παιχνίδια, συμπεριλαμβανομένων τίτλων όπως το Chernobylite, που αναπτύχθηκε από την The Farm 51, και το Ghostrunner, που παρήχθη από την One More. Τώρα η εταιρεία αλλάζει τη στρατηγική της με έναν νέο οδικό χάρτη. Σχεδιάζει να σταματήσει να κυκλοφορεί παιχνίδια, επιλέγοντας αντ’ αυτού να επεκτείνει το τμήμα ανάπτυξης.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της All In! Games, Marcin Kawa, έχουν ήδη ληφθεί ορισμένα μέτρα, συμπεριλαμβανομένων σημαντικών επενδύσεων σε ομάδες παραγωγής και συζητήσεων με εκδότες που είναι παρόντες στην παγκόσμια αγορά παιχνιδιών. Η εταιρεία έχει επίσης πραγματοποιήσει οικονομικές αναλύσεις με στόχο την προετοιμασία του μέλλοντος της μάρκας ενόψει του ισχυρού ανταγωνισμού. Ο διευθύνων σύμβουλος πρόσθεσε ότι το All In! Games εστιάζει κυρίως στην ανάπτυξη πρωτότυπης IP μέσω των εσωτερικών στούντιο και των θυγατρικών της. Σε όλες τις περιπτώσεις, οι προσπάθειες που θα αναπτυχθούν θα είναι ειδικά αφιερωμένες στην παραγωγή βιντεοπαιχνιδιών που θα βελτιώσουν την ποιότητά τους, επισημαίνει η Kawa.
Χάρη στα νέα στούντιο που ανήκουν στην All In! Games, οι ομάδες βρίσκονται στα πρόθυρα της δημιουργίας πρωτότυπων διευθύνσεων IP και της καλύτερης διαχείρισης της διαδικασίας παραγωγής παιχνιδιών. Παράλληλα, η διαδικασία συνεχίζεται με τη συμβολή των κορυφαίων εκδοτών του κλάδου. Η Ironbird Créations παραμένει μία από τις θυγατρικές της All In! Games και είναι ο προγραμματιστής πίσω από το Phantom Hellcat. Το τρέιλερ του παρουσιάστηκε στην Gamescom στην Κολωνία της Γερμανίας τον Αύγουστο του 2022. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Marcin Kawa, το παιχνίδι βρίσκεται στην κάθετη φέτα της προσέλκυσης της προσοχής παγκόσμιων εκδοτών που αναζητούν καινοτόμο δομή παιχνιδιού και υψηλές δυνατότητες πωλήσεων.